första inlägget från sir V

Jajemän, nu har jag sjunkigt så lågt att jag faktiskt skriver i en blogg. Har faktiskt skrivit ett inlägg i en annan blogg jag hade med mr R, ska vi ta upp den igen eller vad säger du R? Go Garfunkel säger jag iaf :P

Har typ inte gjort nånting idag, åkte iväg ovh mötte M o S och sen drog jag och S hem till mig och gjorde ingenting. Det är faktiskt ganska kul ;) Nu degar jag framför fiorentina-palermo på tvn. Hyfsad match men vafan har man ostbågar, cola och lite spotify är det jävligt skönt. Börjar halv tolv imorn och har redan börjat ladda inför nästa helg. Eller förresten, det får nog bli om två veckor, åker till estland med la familia nästa helg :)

J är förmodligen helt galen nu när vi har haft typ trehundra unika läsare idag:P Allt cred åt söta lilla M som har kirrat designen, thank you :)

Smashing!

/ sir V

Kommentarer
Postat av: Michelle

Mihihi, varsågoda :) Hoppas mina läsare gillar er blogg :) Kram puss

2009-08-30 @ 23:27:09
URL: http://more.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0