jag och gordon...

Ida så åkte jag och min såkallade klass åkte till nk för att se gordon ramsy. jag och gordon blev jätte bra vänner och hade mmycket gemensamt och nu ska jag bli hans assistent så åker till england imorn och ska jobba i Hell's kitchen, så ha det bra.  puss och kram-  här är en bild på mig och han, vi är mycket lika.Ida så åkte jag och min såkallade klass åkte till nk för att se gordon ramsy. jag och gordon blev jätte bra vänner och hade mmycket gemensamt och nu ska jag bli hans assistent så åker till england imorn och ska jobba i Hell's kitchen, så ha det bra.  puss och kram-  här är en bild på mig och han, vi är mycket lika.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm...BULLSHIT!!!

2009-09-08 @ 20:28:54
Postat av: katja

hahahahhahaha!

2009-09-09 @ 15:58:06
Postat av: karina

hahahah töffing! :D

2009-09-22 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0