kidnappning idioten p.

jag och mina vänner s, t,r,l, har kidnappat våran förredäta kompis pj i helgen,för att han fyllde år och vi hade gjort en överasknings fest till han. det började att vi sparng in på hans trädgård och tog han vi satte coop kasse över han och band han runt händer och fötter och så sparng vi upp till ängbyplan och tog han på tunnelbannan, sen får vi massa samtal och sms av hans bror och mamma pappa och dem är skit sura på oss för han skulle på nån familje middag, och när vi kommer fram till kristineberg fick vi ännu ett samtal av hans bror och han sa att han skulle skära av oss pungkulerna och jag blir skit rädd, men han slet sigg låss, men va hade ju gjort västa överaskningsfesten åt han men han vill häldre på en familje middag ään att fira sin födelsedag med typ 100 pers.jag och mina vänner s, t,r,l, har kidnappat våran förredäta kompis pj i helgen,för att han fyllde år och vi hade gjort en överasknings fest till han. det började att vi sparng in på hans trädgård och tog han vi satte coop kasse över han och band han runt händer och fötter och så sparng vi upp till ängbyplan och tog han på tunnelbannan, sen får vi massa samtal och sms av hans bror och mamma pappa och dem är skit sura på oss för han skulle på nån familje middag, och när vi kommer fram till kristineberg fick vi ännu ett samtal av hans bror och han sa att han skulle skära av oss pungkulerna och jag blir skit rädd, men han slet sigg låss, men va hade ju gjort västa överaskningsfesten åt han men han vill häldre på en familje middag ään att fira sin födelsedag med typ 100 pers.

Kommentarer
Postat av: marius

hahahha, så jävla klockrena, önskar att jag kunde varit med :)

2009-09-13 @ 19:49:34
Postat av: Michelle

HAHA SYND ATT HAN MISSA DET! Och tur som fan att han brorsa inte kom efter er hahahah hade inte varit skoj. Men fan ni passar ju sjuuuukligt bra i nylonstrumpbyxor måste jag säga och ni gjorde ju bästa grejen för han. ALLTSÅ SYND ATT HAN DROG!!! :o

2009-09-13 @ 19:52:19
URL: http://more.devote.se
Postat av: Anonym

sjukt dålig uppdatering grabbzzzzz

2009-09-18 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0